İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Mobil Chat, İslami Sohbet Odaları, Mobil Arkadaşlık Sitesi

Günümüzün sohbet uygulamaları ve mesajlaşma uygulamaları son derece kullanılabilir, güvenli ve zengin özelliklere sahiptir. Messenger ve Whatsapp, kullanıcı sayısıyla global olarak # 1 ve # 2 iddia ediyor. Bu arada, Whatsapp 22 milyar dolar için Facebook tarafından satın alındı , bu rakam hakkında düşünün. Başarılı bir mobil chat uygulaması yaparsınız ve birkaç yıl içinde milyarlarca para kazanırsınız veya kendi başınıza büyümeye devam edin. Tabii ki, şiddetli bir rekabet var, ama bu daha da iyi bir mesajlaşma uygulaması için bir habercisi. Bir mesajlaşma uygulaması nasıl yapılacağını görelim .

Mesajlaşma uygulaması özellikleri
Messenger uygulamaları artık sadece mesajlaşmak ve resim göndermek için değil. Kullanıcılar mallara göz atar ve sohbet uygulamaları içinde her türlü içeriği alır. Markalar ve şirketler, yeni pazarlama yollarını bulmak için yeni müşteriler çekiyor. Mesajlaşma uygulaması geliştirme, belirli bir dizi özellik içerir. Grup sohbetleri, görüntü paylaşımı, video görüşmeleri, sosyal giriş düğmeleri ve daha fazlası.

Mobil Sohbet uygulamalarında yetkilendirme çeşitli şekillerde uygulanabilir: telefon numarası, e-posta, sosyal medya profilleri. Genelde, bir uygulama kişi rehberinize erişir ve onu kimin kullandığını kontrol eder. Gerçek bir kişinin telefon ya da sosyal hesap aracılığıyla doğrulanması son zamanlarda çok önemli oldu.

Gizlilik ve güvenliğe büyük bir ilgi gösterilmelidir. Hacking aktiviteleri, veri çalma ve kimlik hırsızlığı göz ardı edilemez ve bir sohbet uygulaması güvenilir olmalıdır. Habercilerin çoğu zaten kayıt olmak için cep telefonu numarası doğrulaması gerektiriyor. Daha iyi veri koruması için, bazı mesajlaşma uygulamaları uçtan uca şifreleme kullanır (örn. E2EE, yalnızca birbirleriyle iletişim kuran kullanıcıların mesajları okuyabileceği anlamına gelir).

Mesajlaşma uygulaması nasıl yapılır?
Mesajlaşma uygulama geliştirme, ilk etapta ‘yaratma’ ile neyi kastettiğinize bağlıdır. Tüm kodu yazarken tamamen bir sohbet uygulaması oluşturun? Ya da çevrimiçi araçları, API’ları, protokolleri ve kitaplıkları kullanarak oluşturdunuz? İkincisi, kendi başınıza mı yoksa dışarıda mı çalışıyorsunuz? Görevi kesinlikle ThinkMobiles gibi yazılım ajanslarına devredebilirsiniz . Ana ilgi alanlarınız aşağıdaki gibi olacaktır.

Platformları seçin – Android, iOS, Windows, diğer herhangi bir… veya hepsine (çapraz platform geliştirme) yönelik bir mesajlaşma uygulaması olacak. Bir mesajlaşma uygulamasının veya arka planın temel işlevselliği, RestFul API’si, veritabanları, depolama sunucuları, XMPP gibi mesajlaşma protokolleri, bildirim hizmetleri vb. Gibi altyapıyı içerecektir.

Sohbet Uygulaması Tasarımı
Sohbet evrensel kullanıcı arayüzüdür (kullanıcı arayüzü). Mesajlaşma uygulaması tasarımı / UX açık, minimalist ve tanıdık olmalıdır. Bu resim, video, enstantane, ses ve belge ile artık eski okul mesajlarıyla ilgili. İlham almak ve hangi renklerin, yazı tiplerinin, düğmelerin kullanılacağını belirlemek için çevrimiçi olarak sunulan düzinelerce çevrimiçi sohbet arayüzüne göz atın. Birlikte çalıştığınız bir geliştirme şirketi, sohbet uygulaması tasarım trendleri konusunda size yardımcı olabilir.

Mesajlar Değişim
Mesajlaşma uygulamasını nasıl yapacağınızı bilmek istediğinizde 2 veri aktarma yönteminden haberdar olmalısınız. Her ikisi de bir istemci-sunucu iletişimi içerir. İlk yöntem mesajlarıyla bir sunucudan HTTPS protokolü üzerinden geçilir ve orada saklanır. İkinci yöntem, bir sunucu tarafından yalnızca kimlik doğrulaması anlamına gelirken, iletiler istemciye istemciye gönderilir ve şifrelenir.

Bir plan yapın, geliştirici oranlarını kontrol edin, sohbet uygulaması gelişiminin bütçenize uygun olup olmadığını tahmin edin. Daha sonra, bizimle iletişime geçtiğinizde size uzman tavsiyesi verebileceğimiz birçok teknik var. Mesajlaşma uygulamanızı bir araya getirelim!

Sohbet uygulamaları , arkadaşlarımız ve ailemizle iletişim kurma biçimimizi değiştirdi. WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat ve Viber gibi hizmetler, mobil operatörlere paralarını koşturup sosyal medyadan daha popüler hale geldi. İnsanların başarılarını çoğaltmaya çalışması doğaldır.

# 1 WhatsApp gibi sohbet uygulamaları nasıl şöhret kazanır?
Her şey, 2009 yılında Jan Koum ve Brian Acton’un kendi sohbet uygulamalarını geliştirmek için Yahoo’daki sessiz işlerini bırakmalarıyla başladı. Hiç kimse, elçilerinin yakında en hızlı büyüyen uygulama haline geleceğini tahmin edemezdi.

2018 itibariyle, WhatsApp’in her biri ayda ortalama 40 mesaj gönderen 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcı var.

Daha da etkileyici olan şey, içerik oluşturucularının promosyona bir kuruş harcamadan bunu başarmayı başarmasıdır. Öyleyse WhatsApp neden bu kadar popüler?

Uygulama kendi türünün ilk örneğidir.
Skype gibi haberciler ve VoIP hizmetlerinin çoğunluğu masaüstü odaklıydı. WhatsApp mobil ilk yaklaşımını seçen öncü oldu.
SMS hizmetlerine uygun bir alternatiftir.
Uluslararası aramaların maliyetini düşürmeyi amaçlayan Skype’tan farklı olarak, WhatsApp, SMS’i hedef aldı (ki bunlar oldukça pahalıydı). Haberci, 2016 yılında tamamen ücretsiz hale gelmeden yalnızca yılda 0,99 dolar ücret ödeyerek son derece popüler hale geldi.
Sözlü pazarlama ile desteklenmektedir.
Reklam yerine, WhatsApp içerik oluşturucuları ağız kelimesine güveniyordu: olumlu yorumlar ve öneriler yeni aboneler çığ oluşturdu. Kullanıcıların% 50’sinden fazlası, uygulamayı zaten kullanan arkadaşlarına daha yakın olmak için belirli bir haberciyi yükler.

Çok platformlu. Bir iPhone uygulaması olarak hayatına başlasa da, WhatsApp hızla diğer platformları ele geçirdi. Android, Windows Phone, Blackberry, Blackberry 10, Nokia Symbian s60, Nokia s40, PC ve Mac’de kullanıma sunuldu. Bu, WhatsApp’ın Hindistan, Güney Afrika ve Malezya gibi ülkelerde iPhone’ların bu kadar popüler olmadığı ülkelerde lider konuma gelmesine yardımcı oldu.
Bir kullanıcı-ilk yaklaşım.
O sırada, çoğu sohbet uygulaması reklam yoluyla para kazandı. Ancak kolay paraya gitmek yerine, WhatsApp içerik oluşturucuları daha iyi kullanıcı deneyimini tercih etti. Ve insanlar onları sinir bozucu reklamlar ile spam yapmayan uygulamayı çok sevdi.
Sürekli iyileştirmeler.
WhatsApp basit bir manifatura uygulaması olarak başladı. Artık sesli ve görüntülü görüşmeler yapabilir, görüntüleri ve GIF’leri paylaşabilir, grup sohbetleri oluşturabilir ve hatta Snapchat veya Facebook Hikayelerinde olduğu gibi kendi kendini yok eden bir Durum yayınlayabilirsiniz.
WhatsApp’ın başarısı, benzersiz tarihsel koşulların, şansın ve sıkı çalışmanın birleşimidir. Yine de, modern kullanıcıların dikkatini çekecek bir mesajlaşma uygulaması oluşturmak için bize bazı ipuçları verir.

# 2 Bir sohbet uygulaması oluşturmanın temel adımları
İlk ders, bir Minimum Canlı Ürün (MVP, sadece temel özelliklere sahip bir uygulama) başlatmak ve kullanıcı geri bildirimini temel alan 2.0 sürümünü geliştirmek.

Bu, maliyetleri düşürür ve daha hızlı pazarlamaya yardımcı olur.

İkincisi, habercinizi hangi platformlara sunacağınıza karar verin . Sohbet uygulamanız şunlar olabilir:

Yerli . WhatsApp’ın ayak izlerini takip ederek, yerel teknolojiyi kullanarak iPhone / Android için bir sohbet uygulaması oluşturabilirsiniz . Bu tür uygulamalar tek bir platformda çalışır, en iyi performansa sahiptir ve kamera / mikrofonun yanı sıra diğer donanım özelliklerine de erişebilir.
Melez . Bu tür uygulamalar platformdan bağımsızdır, ancak genellikle düşük performans ve alt başlık görünümünden muzdariptir. Bu nedenlerden dolayı, hızlı bir prototip dışında bir karma sohbet uygulaması oluşturmanızı önermem.
Çapraz platform yerel . Native React gibi teknolojiler, yerel deneyim, görünüm ve performans sunan uygulamalar oluşturmamıza olanak tanır. Maliyetin bir kısmı için, habercinizin birden fazla platformda çalışmasını sağlayabilirsiniz. React Native ile bir sohbet uygulaması oluşturmak tamamen mümkündür (sadece Discord’a sorun), ancak optimizasyonu zor olabilir.
Ardından, önceden UX / UI tasarımını düşünün.

Uygulamanızın görünümü ve hissi, kullanıcı memnuniyetini etkileyen ilk şeydir.

Uygulamanızı unutulmaz ve kullanımı keyifli hale getirmek için yalnızca tek bir şansınız olacak.

WhatsApp’ın keskin bir tasarıma ve kullanıcılara en çok istedikleri şeye ulaşmalarını sağlayan minimal bir arayüze sahipti: deli gibi mesajlar.

http://www.mobil.gen.tr Bu yüzden tasarımcıları etkileyici bir portföy ve minimalist bir yaklaşımla arayın. Seçenekleriniz, bir serbest çalışanı, tasarım ajansını veya personelinde tasarımcı olan bir yazılım geliştirme şirketini işe alıyor. Uygulamanın tasarımı oluşturulduktan sonra – geliştirme aşamasında yeni gereksinimler ortaya çıkabileceğinden son seçenek tercih edilir. Sohbet uygulamanızın görünümünü değiştirmek, geliştiriciler ve tasarımcılar arasında ileri ve geri gerektirebilir. Tüm süreç tek bir çatı altında çalışarak daha hızlı (= daha ucuz) olacaktır.

# 3 Modern bir haberci için hangi özellikler gereklidir?
Açık işlevselliğe (mesajlaşmaya) ek olarak, insanlar mesajlaşma uygulaması aracılığıyla arama yapmak, fotoğraf göndermek ve güvenli olduğundan emin olmak için önemli buluyor. İstatistiklerin bunlara MVP’nizde bakmak için iyi bir sebep sunduğuna inanıyorum.

Mobil sohbet uygulamasını nasıl oluşturabilirim?

Modern bir sohbet uygulaması göz önüne alındığında, her türlü sohbet çözümüne uyarlanabilen kayda değer işlevselliklere sahip olmalıdır. Son zamanlarda, WhatsApp şirketleri gibi Yapay Zeka ve Botlar gibi başlık teknolojileri ile deneyler yaparak sohbet uygulaması oluşturulduğu bulunmuştur.

İdeal bir sohbet uygulaması Kurumsal düzeyde İletişim, Kişisel Sohbet, İş Geliştirme iletişimi ve e-Ticaret sohbet çözümlerine çözüm sunma potansiyeline sahiptir.

Ne var ki, WhatsApp’ın başarısı nedeniyle, yatırımcıların ve geliştiricilerin WhatsApp’ın başarısını çoğaltmanın peşinde olmaları sürpriz değil. Aynı zamanda, Contusat’ın çekirdeği, Android ve iOS gibi çeşitli platformlarda beklentilerinize göre yeni özellikler yaratan WhatsApp – Contus Fly gibi bir sohbet uygulaması geliştirmek için her şeyi kapsayan teknolojilere sahiptir  . WhatsApp mesajlaşma pazarını çalıştırabilse de, chat uygulamanız için WhatsApp’ın sahip olmadığı belirli bir özelliği sunan alan vardır.

Nesnel işinize baktığınız zaman, WhatsApp’ın geleneksel bir versiyonunu geliştirmek değil, kullanıcılarınız tarafından belirgin bir şekilde tanımlanacak ve herhangi bir sohbet çözümü için ideal olacak modern bir sohbet uygulaması oluşturmakla bitmiyor.

Ücretli sohbet çerçeveleri
Ücretli çerçeveler, ürününüze sohbet eklemek için harika bir çözüm olabilir. Günümüzde sohbet sunan birçok şirket var – ürün yelpazesi her potansiyel sohbet çözümünü kapsayan çok büyük.

Projeniz için en iyisini elde etmenizi sağlamak için geniş bir yelpazede arama yapmanızı tavsiye ederim. Bazı sohbetler arka uç veritabanından geçer, bazıları da kendi sunucunuzda, bazılarının push bildirimleriyle barındırılması gerekir.

Ayrıca, şirketinize sıklıkla fayda sağlayabilecek çok farklı ödeme yapılarına da sahiptirler. Örneğin:

Daha sonra ücretsiz kod öde: Kodunuzda daha fazla kullanıcı olduğunda ödeme yapmaya başlayabilirsiniz, bu sayede aylık gidere sahip olmadan ufak bir yapı oluşturmanıza olanak tanır.

Mesaj / ödeme başına ödeme: Kullandığınız özellikler yerine kullandığınız şey için ödeme yapın.

Aktarılan Gb başına ödeme: Kullanıcılarınızın genel uygulama kullanımı yerine aktardıkları veriler için ödeme yapın.

Her farklı ödeme yapısını görebildiğiniz gibi, ürün de belli bir durumda en iyisi olacaktır. Zorluk doğru olanı bulmaktır.

Uygulama İçi Sohbet: Uygulama kullanıcıları, mobil uygulama içinden geri bildirim gönderebilir ve sohbet edebilir.

Özelleştirilebilir Formlar: Ön sohbet formları, yalnızca en alakalı bilgileri toplamak için değiştirilebilir.

Kusursuz Deneyim: Sezgisel UI & UX, kullanıcılara mesajlaşma deneyimi yaşatır.

Zengin Medya Desteği: Kullanıcılar ekran görüntüleri gönderebilir ve dosyaları .pdf, .doc vb. Gibi çeşitli biçimlerde paylaşabilirler.

Kullanıcı Profili: Kullanıcıların iletişim bilgilerine ve cihaz modeli, derleme, işletim sistemi sürümü, coğrafi konum bilgisi gibi cihaz bilgilerine kolayca erişebilirsiniz. -location, ağ bilgileri, vb.

Gerçek Zamanlı Bildirimler: Bildirim Sayısı, uygulama deneyimlerini kesintiye uğratmadan uygulama kullanıcılarının herhangi bir yanıt veya güncelleme hakkında bilgilendirilmesinde yardımcı olur.

Müşteri Memnuniyeti: Mobil uygulama kullanıcılarının memnuniyet seviyelerini izleyin ve onları canlı sohbet yoluyla geri bildirimlerini sunmaya davet edin.

Markalama: Gelişmiş özelleştirme özellikleri, uygulama tasarımıyla uyumlu bir görünüm ve his oluşturmanıza olanak tanır.
Okuduklarını beğendiyseniz, 360Mobi’yi denemenizi tavsiye ederim. Sunduğumuz tüm özelliklerin ilk elden deneyimini elde etmek için şimdi bize kaydolun.

Ne tür bir uygulama aradığınıza bağlı olarak, önce güvenilir bir mobil geliştirme şirketi bulmanız gerekir. Bir mobil uygulama oluşturmak, iş amaçları için mükemmellik ile ilgilenilmesi gereken birçok boyuta sahiptir. İnsanların istediği bir taksi hizmeti için bir uygulama veya sağlık hizmetleri için hastalar için bir uygulama olsun, dış kaynak kullanmanız önemlidir.

Bir mobil uygulama geliştirme şirketi kiralamadan önce, şirketin nasıl çalıştığına dair her zaman bilgi sahibi olun. Yılların deneyimi de bir şirketin becerisini belirlemede yardımcı olur. Yetenekli profesyonellerden oluşan bir ekibin yer aldığı ve çeşitli iş alanlarında faaliyet gösteren bir mobil uygulama geliştirmesini biliyorum. Sağlık, taksi uygulaması, flört uygulaması vb. Gibi bir şey arıyorsanız, her zaman önce şirket hakkında bilgi almalısınız.

Çok fazla bildiğim bir soru için çok teşekkürler dostum!

Öncelikle, (diğer herhangi bir uygulamada olduğu gibi) spesifikasyonlarınız ve iş modelinizin yaratılmasıyla başlarsınız – ürünlerinizin en önemlilerine uygun niş bulmak için.

Sohbet uygulamalarının çeşitliliği sayısız olabilir, ancak Statista’nın verileri açıkça pazardaki bir aslan payına sahip olan Great 10 Messangers’ın olduğunu kanıtlıyor. Ve her nasılsa, WhatsApp bir üst üste 2 yıl boyunca sağlam bir üste duran liderdir. Peki WhatsApp başarısının ardında ne duruyor?

İçimizdeki derinlere bakmaya ve yeni blogumuzdaki bir makaleye benzeyen WhatsApp’ın gelişim maliyetini hesaplamaya çalıştık.

Mobil sohbet uygulaması diğer uygulama türleri arasında en popüler ve en çok kullanılan uygulama haline gelmiştir. Whatsapp, WeChat, Line, Voxer, Viber ve diğer birçok anlık mesajlaşma video ve sesli sohbet mobil uygulamaları dünyanın farklı yerlerinde hakim durumda. Tahminlere göre, milyarlarca insan mobil sohbet uygulamaları ile bağlantılı. Mobil sohbet uygulamasının engelleri ile SMS hacminde büyük bir etkisi var. Aslında, SMS hacmi günden güne azalıyor.

Anında Mesajlaşma, Sosyal, Video, Sesli sohbet, SMS Sohbet, Ücretsiz Sohbet, Takım Sohbeti, Grup Sohbet mobil uygulamaları tasarlayıp geliştiriyoruz. Adimiz WhatsApp, Skype, WeChat, Viber, vb. Klon uygulamalari gelistirmek için yaygin olarak kabul görmüstür. Klon uygulamasi gelistirmesi, pratik olarak sohbet uygulamalarında bir kaç benzersiz özelliğin eklenmesini içerir. En gelişmiş özellikleri bir araya getirerek mobil sohbet uygulamalarını oluşturmaya tüm vurgumuzuzu sunuyoruz.

İlk yorum yapan siz olun

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir